Разни

септември 10, 2008

С дъщеря ми качихме Черни връх. Макар и да мрънкаше, тя геройски се качи до горе, като най-много се въодушевяваше от катеренето по морените. Возихме се на лифт, брахме боровинки, купихме си книжки със стоте национални туристически обекта, а на връщане срещнахме Нина. Странно е да срещнеш познат в планината, особено ако никой от двама ви не е планинар.

***

Бях поизостанал с изпитите от магистратурата си и сега наваксвам ударно. Магистратурите в България са ташак с главно Ш. Науките се претупват, а изпитите са проформа.

***

Икономическите науки и те са ташак с главно Ш. Айде да ви замоля следващия път като нарисувате координатна система в учебниците си поне да напишете какво измервате по абциса и ордината и да дадете определение за всички променливи и константи, щото иначе това не е графика на функция, а драсканици

***

Днес бях на родителска среща на бъдещата първокласничка. Направиха ми впечатление формулярите, които попълвахме – описваме кой ще води и взема детето, телефони на личната лекарака, специфични здравни или хранителни проблеми и други. Хубаво е, че питат, дано и да съхраняват тази информация добре.

***

Водещата занималнята е пенсионирана учителка от тип номерата-на-малките-лекета-не-ми-минават. На хлапетата ще им дойдат добре няколко урока при „другарката“

***

Учителите са се изтарикатили. Учителката каза, че е необходимо да се избере родителски съвет без много обяснения защо. Веднага след като три майки се писаха доброволки, учителката каза „А сега трябва родителският съвет да събере пари, защото аз не мога“

***

В края на двучасовата напоителна родителска среща учителката попита дали има други въпроси и няколко родители вкупом попитаха „А всъщност на 15-ти в колко часа е откриването“:)

***

Пазарувахме с кредитна карта с чип. Продавачката използва слота за карти с чип, но накрая пак поиска подпис. За пореден път се учудих защо, а 1 час по-късно видях, че не само аз се чудя.

В цитираната в горния постинг наредба открих и отговора на един въпрос, който ме терзаеше преди време – „Могат ли търговците да искат лична карта при покупка с карта„. Отговорът е „Могат, защото наредбата на БНБ го казва.“ (виж наредба 16, чл. 7)

Колкото до неумелото боравене на продавачки с терминалите – тормозете ги (10х на Антония за съвета, вече няколко пъти ми се е налагало, но накрая излизам удовлетворен, че съм сторил нещо добро за човечеството)

***

Първанов трипер“ е новият „miserable failure„. Смешно е

One Response to “Разни”

  1. pierrot Says:

    Мога само да добавя за боравенето с картите – много трудно се получава, и накрая в повечето случаи аз съм по-изнервен от продавачката 😦 Каня се много отдавна да пиша конкретно на „Транскард“, че сума ти и магазини имат техни терминали а не могат да работят с тях. Налага се аз да си обработвам транзакцията…


Вашият коментар

