Автомобилни неволи

август 26, 2008

Tisho says: аз пък вчера голям срам брах с моята кола

I say: що

Tisho says: първо, един месец като стоя почти некарана и и падна акумулатора, та аз по-миналата седмица правих едно кръгче из софийските булеварди да го заредя

Tisho says: ама след това я оставих и миналата седмица пак не я карах

Tisho says: запали си все пак вчера колата от първия път и си мислех, че всичко е наред

Tisho says: обаче проблемът беше, че я бях паркирал под едно дърво, в което явно има много птички и така я бяха осрали, че ме беше гнус да се кача

Tisho says: на задното стъкло бяха осрали всеки квадратен сантиметър буквално

I say: сам ли си я ми

Tisho says: и викам си – не може така и тръгнах да ходя на автомивка

Tisho says: чаках няколко коли преди мен да минат като си седя в мръсната кола, а хората ме заглеждат

Tisho says: и най-накрая, като дойде моят ред, колата не искаше да запали

Tisho says: щото акумулатора пак падна явно от слушането на радио и съвсем малко му е трябвало

I say: хехе

Tisho says: че тия от автомивката ме бутаха да запаля

Tisho says: и после нова обиколка на софийските булеварди с насраната кола

I say: е да я бяха измили поне преди това

Tisho says: и като обиколих стабилно улиците, ме досрамя да ходя на автомивката и си я закарах пред нас, извадих си кофите с водата и падна голямо търкане

Tisho says: аз търкам с гъбата, то смърди на курник

I say: можеше да отидеш на друга автомивка просто

Tisho says: та вече няма да паркирам под това дърво

Tisho says: ако някой вчера е видял насрана кола по Ботевградско, Околовръстното или Цариградско, да знае, че съм бил аз

Tisho says: не че съм много горд с това де:)

Виж още „Кой ми открадна чистачките“

4 Коментари “Автомобилни неволи”

  1. Дидо Says:

    Не че е особено важно, но акумулатор се зарежда с извънградско каране, не с градско 😉

  2. grigorweblog Says:

    Не съм готов да споря, но мисля, че от значение е не дали карането е градско или извънградско, а продължителността на карането:)

  3. Пешо Says:

    Моята автомобилна неволя е свързана с круши! Пред блока има едно крушово дърво, на което крушите първо изгниват и след това падат на земята. Всяка есен като се прибирам от работа имам следната дилема: да паркирам ли под крушовото дърво, или да обикалям 15 минути в търсене на място за паркиране?

    Сутрин разбира се човек трябва да си носи шише с вода, защото гнилата крушата размазана по предното стъкло е изключитлено трудно да я почистят чистачките…

  4. grigorweblog Says:

    Деца няма ли в квартала да оберат крушите?:) Аз едно време повече ходех по дърветата, отколкото по пътищата:)


Вашият коментар

