Reminder

август 21, 2008

Ето какво съобщение ме чакаше в пощата тази сутрин:

Hi there

Yes, its that time again.  Time for us to remind you to make an appointment for your regular dental check up with James Talbot.

So why not give us a call, or eMail us your preferences, and we will make a time that suits your busy schedule.

Regards,

The Reception Team
The Wellington Dental Practice

Преди година имах проблем със зъб, докато пребивавах в Нова Зеландия. Сега чета, че тогава съм се впечатлил, че имат информационна система. Освен че я имат, тя явно работи добре, защото точно седмица преди да стане една година от това ми посещение, аз получавам това напомнително писмо. В случая бих го класифицирал по-скоро като загрижено, отколкото като спам – явно са уцелили тона. Естествено бих се върнал в Уелингтън, но не и за зъболекар:)

Колко от вас получават писма от лекарите и зъболекарите си?

One Response to “Reminder”

  1. Бу Says:

    Аз получавам телефонно обаждане за напомняне на всеки 6 месеца да си прегледам профилактично зъбите 🙂
    Това е, защото зъболекарката ни е близка. Планира система с напомнящи смс-и за всичките си пациенти.


Вашият коментар

