Особености на националните разплащания

август 18, 2008

(аз) – Може ли да платя с карта? (уверено, защото съм видял лепенките) 

(тя) – Амиииии, да… (неуверено и с явно нежелание…)

(аз ) – …, ама не?!? (този отговор вече съм го чувал)

(тя) – Не, то може, ама по-добре в брой, ако имате пари, че апарата е нов и не мога да работя много добре с него. (да, май е по-добре в брой в този случай)

****

(аз) – Заповядайте парите.

(тя) – Благодаря, а касова бележка ще искате ли?

4 Коментари “Особености на националните разплащания”

  1. Milena Says:

    Ami ne se uchudvam. To i sbankite e systata rabota ama maj horata sa si sviknali s tova i ne gi interesuva. kato im kazesh che tova ne e normalno (kakto napravih v edin site za banki) zapochvat da te hokat, obizdat i kakvo li ne… daaa

  2. Days Says:

    Грешката ти е, че си питал „Може ли?“ 🙂 Просто подавам картата, а ако последват мрънканици, че не знае как/не може – пращам я да търси шеф, който да свърши работата й вместо нея. Зла съм, знам, ама как иначе ще се научи да работи професионално?

  3. grigorweblog Says:

    @Milena: Постарай се да пишеш на кирилица следващия път когато пускаш коментар тук, моля! Иначе си права, не е нормално:)
    @Days: Може да си зла, ама една такава покупка ти коства нерви:) Аз затова първо питам „Може ли“ и напоследък съм приятно изненадан, че в 99% от случаите ми казват „Може“.


  4. Все пак те ни обслужват (би трябвало), а не ние тях. Във всяка друга държава ще се скъсат да ти вземат и най-последния лев, долар или евро…


Вашият коментар

