Лятно вино и див живот

август 5, 2008

Първо беше песента. Все си мислех, че е Ник Кейв, но трябваше да се досетя, че не е той, защото в текста няма нито един убит и никаква кръв. Песента е на Ville Valo и Natalia Avelon и е кавър на оригинала на Nancy Sinatra и Lee Hazlewood. От клипа се досетих, че всъщност песента е саундтрак към филм. Филмът е Das Wilde Leben (Див живот). Natalia Avelon е явно с главна роля, а в клипа има включени и голи сцени. За зарибените малко линкове:

IMDB

Песента в изпълнение на Ville Valo и Natalia Avelon

Песента в изпълнение на Nancy Sinatra и Lee Hazlewood

4 Коментари “Лятно вино и див живот”

  1. Days Says:

    Ville Valo се дъни – вкарва извивки ала Марк Антъни, което трябва всячески да се избягва 🙂 Изпълнението на Lee Hazlewood пък ми напомня на Nights in White Satin и прочие „евъргрийни“ от детството. Не съм вярвала, че ще го кажа, ама за първи път дамски гласове да ми харесат повече от мъжките. Нещо съм се повредила 🙂

  2. grigorweblog Says:

    Аз намирам дуета за равностоен и доста добър. Не знам къде ги чу тези извивки, но тя песента си ги носи. Друго щеше да е да има малко кръв и Ник Кейв мрачно да ръмжи:) Но тогава нямаше да стане летен хит:)

  3. Stranger Says:

    😉 Както казала миналата година, бих била много любопитна това да го чуя в изпълнение на Ник Кейв и Пи Джей Харви…


  4. Аз също се заблудих, че е Ник Кейв, когато ги чух за първи път. А парчето е много готино!


Вашият коментар

