Обедно ревю

юли 25, 2008

Дадох на „Burger King“ няколко седмици да се освестят и днес реших да си набавя обяд точно от тях. Общото впечатление е, че момчетата там още са много разхвърляни и провалят цялата концепция fast food. Чаках на опашка от 3 човека поне десет минути. Касата им не е кирилизирана и на екрана, предназначен за клиентите, се виждаха маймуни. ‘Сума’ и ‘ресто’ пък бяха изписани ‘CYMA’ и ‘Pecmo’.

Бургерът беше ОК – по-вкусен е от макдоналдските и незабелижимо:) по-голям. Странно е, че пържените картофи не струваха, макар че ми е трудно да си представя какво може да се обърка в приготвянето на пържени картофи.

Трябва да се постараят още, за да ми станат любим fast food. При дъщеря ми пък нямат никакъв шанс докато нямат детско меню – на щанда на Макдоналдс тази седмица има играчки от Кунг-фу панда например.

Кексчетата(brownies) на Дънкин Донътс не струват. Дори аз бих направил по-хубаво кексче, без рецепта.

Най-добрите вафли в личната ми класация са „Престиж“. Имат достатъчно шоколад, хем са хрупкави, хем не са твърди, а цената им е под 30 ст. Лошото е, че трудно се намират.

Вашият коментар

