Комплимент

юли 22, 2008

Една тинейджърка разказва сърдито на друга в подлеза на НДК:

– Как е да ти кажат „Ти не си красива, ти си яка“!

3 Коментари “Комплимент”

  1. batpep Says:

    хаха, няма да забравя, когато лапетата пред блока казаха за едно мое бившо гадже, че е „ебати яката пичка“

    първата ми реакция беше да ги ошамаря, ама после разбрах, че това бил страхотен комплимент както за каката, така и за мене 🙂

  2. grigorweblog Says:

    Сигурно е така, но момичето беше изключивтелно разочаровано. „Красива“ е непреходно определение все пак:)

  3. Svetlina Says:

    Хихи, моите лапета пред блока бяха казали за приятеля ми, ама ей така – на ушенце дойдоха да ми споделят „Ама той не е хубав“ 😀 Много им се смях и им обясних, че е добър и за мен това е по-важна, май не ми повярваха, ама с него после си се смяхме още…

    „Красива“ е хубава дума, ама чувам, че в Бургас я ползват за обръщение към всяка жена:
    – Ей, красива, колко е часът?


Вашият коментар

