Македония – Гърция – 1:0

юли 21, 2008

В събота вечерта минахме през Билла за седмичното пълнене на хладилника. Вътре се продаваха най-гигантските дини, които съм виждал някога- гръцки, естествено. В съседство обаче бяха добре опаковани, сравнително малки, безсеменни дини. Внос от Македония. Макетата този път ме спечелиха.

Винаги съм се чудил, защо при толкова много ГМО никой още не е направил безсеменни дини (или поне не е продавал). По гениалност идеята може да се сравнява с идеята за телефона или Интернета:)

Очаквам разработването на голи кралски скариди и boneless chicken:)

5 Коментари “Македония – Гърция – 1:0”

  1. Иво Says:

    Още преди 20-тина години четох, че са направили дини без семки. Ама защо не съм виждал да се продават!?

  2. longanlon Says:

    boneless chicken има отдавна – не, че нямат кости, но костите им омекват при готвене и са като хрущяли. не знам дали това е ГМ или просто резултат от скоростното натъпкване със стероиди и висококалоричен фураж, при което костите не са имали време да се калцират


  3. Дини без семки се продават в САЩ. Аз ги предпочитам 😉

  4. DESi Says:

    Хапнах и аз такава диня, сигурно е била съседка на твоята от Билла. Наистина е супер без семки, макетата ни изпревариха. 😀

  5. grigorweblog Says:

    Сега трябва да кръстосат големите гръцки дини с македонските малки и безсеменни дини и да очакваме, че няма да се появи малка семенна, а голяма и безсеменна:)


Вашият коментар

