Кой ми открадна чистачките

юли 8, 2008

Тишо:

10:36 : от една седмица не си карам колата и вече се е намерил някой, който ми е свил чистачките
10:36 : все едно се върнах 20 години назад във времето

10:40 : а и някакви педерастчета са ми надраскали колата отзад с маркер
10:40 : егати селските изпълнения
10:41 : другият номер бил, разправя един колега, някой да ти смени чистачките с неговите стари

аз:

10:44 : ти сигурно си го хванал в крачка и той е нямал време да ти остави старите:)

One Response to “Кой ми открадна чистачките”


  1. […] Виж още “Кой ми открадна чистачките” […]


Вашият коментар

