Ложата

юли 7, 2008

В петък се бях засилил към концерта на „Whitesnake“ благодарение на случайно сполетял ме късмет под формата на бутилка бира. Честно казано, не  ми се ходеше много, но реших да видя за какво става дума. Още в автобуса чух две девойки до мен да коментират, че концерта ще се забави с час и половина и реших, че това е идеално време за две бири с Ники, който живее някъде около стадиона. Часът и половина станаха три часа, двете бири станаха с няколко повече, а някъде около стадиона се оказа много приятна тераса на първа линия. Въобще не си и помислих да влизам вътре. Хем слушах „Whitesnake“, хем бях в добра компания, хем пих бира, хем стоях на сухо.

10х, Ники!

One Response to “Ложата”

  1. беров Says:

    И аз мерси за приятната компания 🙂


Вашият коментар

