Уикендът

юни 30, 2008

Много лежане, много филми, никаква работа.

С Емо тренирахме за 100-те км на Витоша, като карахме до Владая, където Емо спука гума. Следващия уикенд ще продължим към яз. Студена. Седалката е изключително неудобна и твърда. Някой да знае трикове за омекотяване на седалка или трябва да свиквам?

Оказва се, че сме малко кекави. Значи, нямам колело – карам колелото на Нина, нямам каска, нямам ръкавици, възможно е и да нямам сили за цялата обиколка, но за сметка на това кипя от ентусиазъм:) Някой да знае откъде мога да се сдобия с евтина каска и ръкавици, както и какво се разбира под личен превързочен пакет?

8 Коментари “Уикендът”

  1. Days Says:

    Миналата седмица си смених седалката най-накрая! И се родих направо 🙂 Взех си най-обикновена, 12-левова, от кварталния вело павилион, ама много по-мекичка от уж професионалната ми предишна (и доста скъпа) гадост. Ако Нина си е привързана към сегашната седалка – вместо да я сменяваш просто си купи калъф за нея. Има едни, дето са пълни с гел, пробвах ги и определено ми допаднаха. В Практикер ги има.

    Каска нямам, на мъж ми е някаква полупрофи и ужасно скъпа, взе я от Веломания. Евтините… ами не съм сигурна, че точно за това трябва да се пестят пари, честно. Ръкавиците му също са някакви по-така (>50 лв), а моите са от Пикадили и бяха нещо от сорта на 12-15 лева. Даже мисля, че са за фитнес, а не за байкинг 🙂 Ама са много добри, имат гел подложки, нито се плъзгат, нито позволяват ръмбене на ръцете. А личният превързочен пакет е една малка чантичка с бинтове, лепенки и май риванол, която се продава по веломагазините.

    Успех на обиколката 🙂


  2. Ops, бях се логнала в тестовия WP блог и съответно ЗАБРАВИЛА да се разлогна, sorry 😳 Горният коментар е от мен 🙂


  3. Зависи какво разбираш под „евтини“… Във Веломания продават Giro и Bell, които са си световно известни производители и приличните им XC каски струват около 50 лв – според мен съвсем нормална цена.
    За ръкавици не смея да давам съвети 😉

  4. grigorweblog Says:

    Благодаря за съветите, ще се разтърся за посочените артикули:)

  5. Michel Says:

    100 км не е ужасно много. 1-2 пъти съм ги правил (веднъж тестово, веднъж „наистина“;-) и бива. Все пак, малко тренинг преди това е добре, както и да имаш достатъчно вода със себе си 😉

  6. grigorweblog Says:

    Всъщност нали няма проблем на по-стръмните места да си бутам колелото?:)


  7. Ами освен че ти намалява шансовете да спечелиш „състезанието“ – не 😉
    Шегувам се, разибра се. Няма да те дисквалифицират за подобно поведение 🙂

  8. grigorweblog Says:

    За мен по-важно е предизивкателството. Ще се състезавам да не съм на последно място:)


Вашият коментар

