Да-не

юни 24, 2008

Това ДА:

Писах преди време как ме отрязаха от Туборг за билет, който бях спечелил. Миналата седмица ми се обади някакъв другар и ми каза, че са решили все пак да ми дадат билета. Как и защо така са решили, не ми стана много ясно. В крайна сметка сега имам билет за White snake. Друг е въпросът, че няма да имам възможноист да го използвам.

Бирата не ми е най-любимото питие, а Туборг не ми е най-любимата марка, но заради коректната си постъпка се качват с няколко места в личната ми класация.

Това НЕ:

Обувките Tendenz, които си купих преди 3 месеца, са с пробити от износване подметки. Не ме е яд много, понеже ги търсих с идеята да не са нищо специално и да не струват много пари. Това са вторите Tendenz, които успяват да се прецакат за отрицателно време. Започвам да се опасявам, че слуховете за контрабандния внос на китайски обувки под име Tendenz са истина. Във всеки случай аз обувки от там няма да си купя повече.

 

6 Коментари “Да-не”

  1. anthares Says:

    По повод твоето „Да“, искам и аз да разкажа за един случай.
    Беше преди една-две години и в София се провеждаше някаква квалификация по футбол (за някакво първенство). Както често се случва напоследък, определена марка бира организира игра и една от наградите беше билет за съответния мач.

    Жребия се теглеше около седмица – две преди мача, така че всичко предполагаше че ще има достатъчно време аз да си получа билета и да дойда за София … Е уви, получих билета в същия следобед, в който беше и срещата и аз естествено я пропуснах.

    Добре че не съм голям футболен фен, иначе щях да се ядосам. Но този случай ме наведе на мисълта че правят сериозни шемекерии с тези билети и нищо чудно ако случайно бях отишъл, билета да е дублиран или нещо подобно.

  2. Надя Says:

    това с обувките винаги е кофти… и аз си купих сега едни летни сандалки на laura biagiotti, които се скъсаха на 2-рата седмица. Добре че поне ми ги смениха с други… които се надявам да изкарат повече от предишните.

  3. grigorweblog Says:

    @anthares: съгласен съм, че контрола върху всякакви такива игри е силно занижен, ако въобще го има. Вече писах нещо подобно във връзка с SMS гласуванията:
    https://grigorweblog.wordpress.com/2008/04/25/Одит/
    @Надя: прости невежеството ми относно марката laura biagiotti, но след този случай би ли си купила обувки от тази марка?

  4. Надя Says:

    не, не бих 🙂

  5. kanew Says:

    Това Не, ми напомни за т.1 от кода на Армани за неговите правила за живото.
    Цитирам: 1. Евтини обувки – лоща икономия. Не икономисвайте от
    главното:обувката -основа на вашия гардероб.
    Аз много, много не го изпълнявам този код.


  6. […] засилил към концерта на “Whitesnake” благодарение на случайно сполетял ме късмет под формата на бутилка бир…. Честно казано, не  ми се ходеше много, но реших да видя […]


Вашият коментар

