Обезценяване

юни 16, 2008

В сряда си взех производствения изпит за Dynamics NAV. От всички изпити досега този ме озори най-много. Поне сегa за мен няма тайни в прозиводството и планирането на Dynamics NAV. Изпита трябваше да е последния от една серия, с която да покрия изискванията за Microsoft Certified Business Management Solutions Professional – Developer for Microsoft Dynamics NAV. След изпита обаче влязох в сайта на Майкрософт и се оказа, че те са променили версиите на продуктите, за които важи сертификацията. Сега, в крайна сметка, не знам сертифициран ли съм или не съм.

Майкрософт имат гадния навик да си променят прекалено често наименованията и изискванията за техните сертификати и докато едно време това ме амбицираше да уча новите им продукти, сега това ме демотивира. Намирам това за много вредна практика, която с годините подрина сериозно значимостта на сертификатите им.

Вашият коментар

