Лего за възрастни

юни 6, 2008

Поради особено високата такса за монтаж в „Зона“, решихме да си сглобяваме сами детската стая. Снощи пристъпих към сглобяване на нощно шкафче доста неуверено, тъй като не знаех какво ме очаква. Сглобяването обаче се оказа доста приятна задача – имаш чертежи, всякакви винтове, болтове и сглобки и перфектно разпробити плоскости. Истинско Лего за големи. Тръпката е още по-голяма, защото го правя за детето си – за да му е красива и удобна стаята. Зарибих се и откарах до 1 часа. През уикенда ще продължа с библиотека и комод.

Финалният резултат трябва да е такъв.

6 Коментари “Лего за възрастни”

  1. longanlon Says:

    зарибяващо е да – аз откак се обзавеждам, сглобяването е най-приятната част 🙂

  2. grigorweblog Says:

    Особено когато чертежите са непълни и трябва малко мислене:)

  3. Сви Says:

    Чертежите *винаги* са непълни 😉 Аз също съм на мнение, че е много забавно – до сега съм сглобявал гардероб, спалня, детско легло, TV шкаф и холна масичка. Последната за нещастие малко прецаках, заради доста набит нут който изкочи от другата страна и пре**а фурнира. Какво да се прави – когато си с чук в ръка, всичко наоколо започва да прилича на пирони 😉

  4. grigorweblog Says:

    Сви, така е. Аз така се увлякох, че начуквах едни дървени дюбели (или както там се наричат) в 12 през нощта и въобще не ми пукаше, че някой наоколо спи:)

  5. Daggerstab Says:

    А пък аз не бих се хвалил с неща като последното. 🙂


  6. […] Както вече съм писал, за мен това е зарибяващо лего за възрастни. Първото сглобяване направих заради високи цени за […]


Вашият коментар

