Вивалди vs. Пиацола vs. лятото

май 29, 2008

Различни епохи, различни светове, различни изразни средства, един сезон. Никога не ми е било възможно да определя чии „Годишни времена“ харесвам повече. Жалко, че изтървах пролетта за този постинг, защото ми е любим сезон – и метереологично, и музикално. Ще трябва да се задоволим с лятото:)

Вивалди – Лято:

http://www.youtube.com/watch?v=pe-MIDDfckw

Пиацола – Лято:

http://www.youtube.com/watch?v=c0gDqDXpUW0

4 Коментари “Вивалди vs. Пиацола vs. лятото”

  1. tisho Says:

    За мене винаги е било донякъде мъчение да слушам Пиацола, така че съм с две ръце за пролетта и Вивалди.

  2. беров Says:

    За Пиацола едно голямо мерси по принцип, защото ако не беше ти щях да се „срещна“ с него или по-късно или хич.

    Иначе всичките сезони + сезони в Буенос Айрес са много много хубави и на мен също ми е трудно дали ми харесва чистата класика или драматичните прочити на Пиацола.

  3. grigorweblog Says:

    Хм, драматични не бих казал. Пиацола определя tango nuevo като tango + whore house:)

  4. беров Says:

    хихихи, интересно, whore house.
    Иначе за мен бандонеона такъв какъвто е в tango nuevo винги ми създава едно такова леко драматично усещане. Например (малко краен) Roxanne-прочита от Мулен руж (всъщност за там не съм сигурен дали беше нуево).


Вашият коментар

