Късмет

май 22, 2008

Току що ми се обадиха от Tuborg да ми кажат, че съм спечелил билет за концерт на Whitesnake с кода от етикета на бирата, която изпих вчера. Това беше добрата новина. Лошата е, че бирата я пих на заведение, етикета въобще не се отлепи и трябваше да го разчитам от обратната страна на бутилката и тъй като СМС-а гласеше, че ще участвам в лотария, аз просто зарязах цялата история. Сега не мога да си получа билета, защото нямам етикета с мен. Да ви … тъпите игри! Аз пък имам касетка на Startkers in Tokyo:)

4 Коментари “Късмет”

  1. Горанов Says:

    Миналата година спечелих билет за Инексес точно от Туборг ако не се лъжа и не съм носил етикет като ходих да си го взема. Сигурен ли си, че трябва да го носиш? Мисля, че като ми се обадиха ми записаха името и като отидох да си го взема (от един щанд пред НДК) си казах само името и това е.

  2. grigorweblog Says:

    Няколко пъти ме питаха за билета и дали случайно не съм го забравил в някой джоб, сякаш моите джобове бъкат от етикети на бира. Да не говорим, че етикетът въобще не можеше да се отлепи.

  3. беров Says:

    Чудя се какво им пречи просто да сравнят номера, от който е изпратен sms-а с твоя при явяване в тяхното офис. Предполагам, че с един код може да се спечели само веднъж и щом кода е уникален, както и номера на gsm-а, следва има само един спечелил – първият, който изпрати sms. Явно са имали някакъв проблем хората, който проблем са решили по тъп начин…
    Погледни го от хубавата страна – така или иначе си щял да пиеш бира, но това че ти се е паднал печеливш код(етикет) означава че имаш късмет. Сега е момента да пуснеш фишче за 6/49, примерно 😉

  4. grigorweblog Says:

    Да, но е възможно да генерираш кодове на случаен принцип без въобще да си докосвал бира:)
    Карай да върви:)
    Колкото до късмета, днес във фитнеса спря топлата вода докато бях под душа:)


Вашият коментар

