Проформа

май 20, 2008

Подавах заявление за записване в първи клас в едно училилще. Критериите за класиране са местоживеене, братя или сестри в същото училище, деца на служители и близост до работното място на родителите. Дотук ОК, само две неща събудиха недоумение у мен:

– ако близостта до работното място е критерий, защо в заявлението не се пита къде всъщност е адреса. Друг е въпросът, че и да се пита, кой удостоверява, че това е адресът.

– докато попълвах заявлението покрай мен мина някаква лелка и подхвърли „Господине, господине, защо чак сега?“. В официалните критерии няма ред на записване, така че не би трябвало да има значение дали чакам 36 часа преди първия ден от срока или подавам заявление в последния ден. Тогава защо тя подхвърли тази реплика?

Горните две питанки само ми говорят, че макар тази година да има критерии, те май са само проформа. Дано да греша, ще видим!

3 Коментари “Проформа”

  1. Des Says:

    А не е така, ние писахме удостоверение за един колега къде му е местоработата, за да послужи пред едно училище.


  2. Спокойно, аз си записах хлапето на 25-ти май. И пак имаше места. Истериите са излишни според мен и щяха да облекчат живота на всички ни.

  3. grigorweblog Says:

    Аз не се впрягам. Просто размишлявам.


Вашият коментар

