Хипотеза

май 12, 2008

Емпирично и индукционно съм на път да изведа следното твърдение:

Блог се води, когато имаш време и нямаш проблеми. Когато някой от тези параметри мръдне, музата изведнъж си заминава.

Оттук и първо следствие: Блогърите са безгрижници и безхаберници. Доказателство: Проследете някои блогове, които са спрели за известно време. Първият пост след този период обикновено обяснява с какви проблеми се е борил и каква работа е имал въпросният блогър през това време.

16 Коментари “Хипотеза”


  1. подкрепям с три от две ръце 🙂

  2. Надя Says:

    всъщност веднага се сещам за едно бързо изключение – Антония, която прави ремонт 🙂

  3. grigorweblog Says:

    Проследи постингите на Антония и ще разбереш, че не е изключение, а потвърждение на правилото. Но нека тя сама да си каже:)

  4. pierrot Says:

    Абсолютно е така – и аз те подкрепям 🙂
    Поне за себе си твърдя, че седна ли да пиша като ме тормози нещо, ще напиша невероятни злобни редове или ще звучи като мрънкане….Затова Пауза 🙂

  5. Сашо Says:

    Има и изключения – някои се разписват, като влезат в цикъл. 🙂


  6. Всъщност не съм съвсем съгласна 🙂 В момента пиша много повече отколкото преди да започна прословутия ремонт – обаче не публикувам на блога. Намерих форум за ентусиасти с подобни на моите страдания, обменям мейлове с хора на моето дередже, даже в БГ-Маммата се регистрирах и следя разни теми 😳 А не споделям на блога защото се притеснявам, че радините ми вълнения могат да ме изложат като еснаф човек 😀 Иначе що мога (и ми се иска) да разказваааам… Чудех се дали да не направя специален сайт, на който да давам инфо за опита си с майстори, магазини, процедури, ей такива неща. Ама нали съм на финалната права вече, живот и здраве, като се нанесем след седмица-две ще обработя записките си (много са!), ще прегледам снимковия материал (от нова година насам съм снимала почти изключително в и за ОБЕКТА), ще прочистя букмарките и ще видим какво ще излезе 🙂

    Бтв моят блог го започнах като терапия, бях в труден момент и имах нужда от странично занимание, нещо като хоби, което да ме разсейва. Получи се 🙂

  7. Val Says:

    То това си важи за всеки вид ‘творчество’на поезия, музика,картини, фотографии, или журналистически статии – излиза, че всички творци са Безгрижни и Безхаберни… 😉

  8. LeeAnn Says:

    Ми не 🙂 И да спра да пиша – не се обяснявам, зщ никой не се интересува :), но пък и идеята на блога ми е друг…

    Аз пък стигнах до друг извод:
    Щастливите (в т.ч. Доволни) хора не могат да пишат стихове!

    Как мислиш / мислите?

  9. nname.org Says:

    тая хипотеза важи само за нормалните хора. някои други пишем само защото сме луди 🙂

  10. Гери Says:

    „Блог се води, когато имаш време и нямаш проблеми.“

    За първото съм съгласна, на мен поне ми коства доста време. Но за нямането на проблеми – не съвсем. Зависи от това каква ти е идеята за блога изобщо и от самия автор. Вярно, че някои се затварят и преживяват проблемите свити в черупката си. Но има и доста хора, които имат потребност да споделят с другите и това им помага да се справят.

    @LeeAnn

    Хм, зависи. Стиховете извират от душата, а тя може да се разкъса от болка, но и може да изригне от щастие като вулкан 😉

  11. Val Says:

    @nname
    хехеее – браво, nname! и аз мисля, че това по-приляга на творците – лудостта. Не щастието, проблемите, хаберието или безхаберието… 😉

    И все пак – едва ли ще мога да пиша, ако едновременно с повика на музата ми се ‘приака’ например… ако проблем от този сорт е имал предвид Григорий. 😀

  12. grigorweblog Says:

    Хм, всъщност Val е прав в първия си коментар. Винаги забравям, че блогът ми е „творчество“:)
    nname, ако приложиш доказателства, може да пишем ‘Първо изключение на nname’. Ще останеш в аналите:)
    LeeAnn, Гери, не съм много в час с поезията, но и на мен ми се струва, че добрите стихове се получават, когато те човърка нещо отвътре. Кой е луд да губи време в писане, когато е щастлив. По-добре да си изживее щастието максимално.
    Антония, на нашият апартамент му викахме апартамент до едно време. После стана ‘обектът’:) Скоро ще почнем да му викаме ‘вкъщи’. Пожелавам ти и при теб да се случи скоро. Ще ми е интересно да ти прочета патилата, макар че по това време вече и мен няма да ме интересува.

  13. LeeAnn Says:

    E, да де, нали това казвам 😉
    Гери, не знам…мен не ме бива в стиховете много-много – знаеш 🙂

  14. Val Says:

    Не съм съгласна за стиховете и тананикането… Те по-скоро ‘идват’ да те намерят, без да питат кога, къде и защо. Човърка те не проблема или щастието, а самия стих или самото тананикане – напира някак си… но не на всеки му ‘идва’ лудата музата. 😉

    За сведение – аз така пиша, ама на английски – поместила съм ги в категория „Frog Poetry“ в блога си.


  15. […] Уфф, офф и други производни Публикувано на вторник, май 13, 2008 от tin4e Вчера Грегори изказа една интересна хипотеза Блог се води, когато имаш време и нямаш проблеми. Когат… […]


  16. […] Грегори изказа една интересна хипотеза Блог се води, когато имаш време и нямаш проблеми. Когат… А, като възприемем, че не всички блогъри са […]


Вашият коментар

