Стил

май 7, 2008

Поръчваме си диван и понеже конфигурирането продължава повече от 2 часа консултантката ни забавлява с любопитни истории. Каза, че в момента изработвали страхотен диван с абсолютна кръгла форма. Не разбрах как се влиза, ако е абсолютно кръгъл и затворен, но за сметка на това разбрах каква е дамаската – кожа, много хубава имитация на крокодилска (както ни казаха):)

***

Паркетаджията заговори плочкаджиите:

– Не знам кво сте виждали момчета, ама аз какво съм виждал – влизаш, черен паркет, черни стени, тавана черен, мебелите черни. Едно бяло петънце нямаше в стаята. После ходих да правя паркета на едно ченге, разправям му за черния паркет и в чия къща е, а той ми вика: „Аз тоя съм го арестувал веднъж“:) После му отивам на вилата на тоя черния – там пък обратното – пода бял, стените бели, мебелите бели:)

One Response to “Стил”


  1. Ооо, трябва да цитирам един участник във форума „Направи сам“, длъжна съм просто 🙂

    Работата ми е такава, че съм влизал в много много домове на всякакви хора. Последно преди да изляза в отпуск бях в къщата на един от собствениците на Пещерска – нямам думи, само смях.

    Холът огромен, 3 носещи колони – едната розова, другата от естествен камък, третата в тапет облечена. Подът тик с един цвят, решетката на климатика в друг цвят дърво, дограмата в трети цвят, секцията в четвърти. Диванът розов, като за някое студио. Коридорът пък друго измерение. Най-скъпите лампи в Европа им висяха от тавана в коридора – силиконови тела с формата на сперматозоиди. В тоалетната за гости чучурът на батерията на мивката излизаше от тавана и вървеше право надолу, няма как да си измиеш очите например, защото тая тръба пречи. Плочките в същата бяха елипсовидни синьо-розови с менящи се цветове. Мокетът в детската стая релефен на точки, високи около 2 см – това нещо няма пране и почистване. Таверната е цялата облечена в дърво отвътре и изведнъж ПЛЬОС едни розови столове. Плочките в едната баня са от кокосов орех, на вид добре, но от жегата бяха изсъхнали прекалено и бяха зейнали огромни фуги.

    За цялата тая чалга (плюс още много неописана) човекът е чакал поръчката си 1 година, за да дойдат нещата и да започнат да се монтират.

    Наистина, само смях.


Вашият коментар

