Празници

април 30, 2008

В асансьора влизаме трима татковци на малки деца:

– Как сте, момчета?

– Стягаме се за уикенда.

– Да бе, честно ви казвам, че някои недели ми идва да ходя на работа.

– А представяш ли си сега шест дена как се изкарват вкъщи.

***

Имам си един немец, който ме тормози по мейла и постоянно иска някакви глупости в срок. Обикновено срокът е вчера. В петък по обяд ми изпрати поредното писмо, в което ми даваше срок до 15:00 CET. Аз му писах, че сме във фиеста до 6 май. Надявам се да не е получил сърдечен удар от тази информация.

***

ICQ:

– Тези дни бачкаш ли?

– Правя се, че бачкам.

– То и аз симулирам.

***

Едно време имахме учителка, която си смяташе втория срок така: половин февруари, цял март, половин април (другата половина отива покрай ваканцията) и срока свършва, затова, вика, до края на април трябва да съм ви оформила, защото юни и юли не мога да ви намеря в училище, а през май от празници няма време за работа.

2 Коментари “Празници”


  1. Ей, за смях ще станем с тези наши безкрайни празници! Ама запиташ ли някой българин, работливи ли са българите- стой, та гледай!

  2. longanlon Says:

    Здрасти,

    Блогът „Како Сийке, не съм от тях!“ вече е на нов адрес:

    http://kaka-cuuka.com/

    Ще се радвам, ако промениш линка в блогрола си 🙂

    А още повече ще се радвам да четеш блога на новото място и да виждам твои коментари под статиите 🙂


Вашият коментар

