Въпроси

април 23, 2008

Случка:

Стоя на особено тъпо и безлюдно място в периферията на София. Обещаните ми шофьор и кола са изчезнали, а телефонът ми е без батерия. В следващия момент минава кола и шофьорът ме пита дали да ме закара донякъде. Не го познавам от раз, но той ми припомня, че сме учили в едно и също училище. Радвам се на развитието на нещата и се качвам в колата секунди преди да почне големият дъжд. Говорим си, обменяме клюки, после визитки и разказваме кой с какво се занимава. Слизам от колата, благодаря, колата заминава, а аз чак тогава се сещам „Абе аз можех да му кажа, че имам блог на grigorweblog.wordpress.com“.

Въпросите ми са към блогърите:

Гордеете ли се с блога си? Представлява ли той това, което вие сте искали от него? Представяте ли се на хора чрез блога си?

7 Коментари “Въпроси”

  1. LeeAnn Says:

    Обикновено не казвам за блога си, ако разговорът не доведе до там по някакъв начин. Друг е въпросът, че обикновено стига до там ;), особено, ако разговорът е на тема, силно засегната в блога – колкото и да е странно, това ми спестява говорене.

    Иначе, въпросите ти са малко трудни за мен и мога да отговоря на трите разказвателно и общо.

    Аз се отразявам в блога си – това вече не е тайна за никого. Там пиша неща, които бих казала и на живо на хората, за които се отнасят. Пиша само това, което мисля и главно неща, за които бих искала да си спомня и преживея отново. В тази връзка не мога да кажа, че съм очаквала блогът ми да представлява едно или друго нещо, затова и този въпрос няма конкретен отговор. Гордостта и тя е относително нещо. Да пишеш блог не е нищо особено и различно – не е геройство или победа някаква, че чак да съм горда. Той ми носи лично удовлетворение чрез диалога с редовните си читатели и изненадата от коментарите на нередовните и това ми е достатъчно.
    А дали се представям на хората чрез блога си е нещо пак с много нюанси – зависи от хората. Когато за първи път видях Богомил Шопов на живо и му казах „Здравей, аз съм Даниела“, той ме изгледа свръх подозрително, но като добавих „Аз съм LeeAnn“, той се ухили и реши, че е време за блогосрещи…. Та – ЗАВИСИ 😉 🙂

  2. arhivatora Says:

    1. да

    2. да, на 90%

    3. мдам, повечето нови познати от последните 2 години са именно чрез блога.

    и още нещо – аз съм (бях, всъщност) единственият блогър в родния малък град, това имаше интересен ефект сред хората, които не познавах наоколо.


  3. Блогът ми не е точно това, което съм искал, защото винаги има нещо, което би могло да се направи по-добре. Но си го обичам и се гордея с него. И естествено, когато средата позволява, се представям с него.

  4. Michel Says:

    „Гордеете ли се с блога си?“
    – Да. И не само. Обичам си го. Част от мен е, макар и виртуална:)

    „Представлява ли той това, което вие сте искали от него?“
    – Може и повече! Но не ми стига времето и силите за момента…

    „Представяте ли се на хора чрез блога си?“
    – Случва се. Защо не? Все пак, аз пиша в него, публикувам мои мисли и снимки…

    🙂

  5. grigorweblog Says:

    Отговорите общо взето са идентични и са същите като моите. Гордея се с блога си, винаги има нещо повече да се желае и когато средата позволява се представям с него. Това би трябвало да е добре:)
    Благодаря на отговорилите!

  6. pierrot Says:

    Ами радвам се, че го направих и го има. Средата, която открих и хората, с които се срещнах покрай него ми носят само положителни емоции. А и той представя мен самият, тъй като аз не следвам съвети за монетаризиране на блога, а пиша мои неща.
    За съжаление не се представям още с него, защото все още има много хора, които не могат да проумеят какво представляват блоговете. Разбира се, ако дойде приказка говоря за това. Но един приятел вика „Да пиша аз какво правя и мисля, и всички да го четат? Ти луд ли си!!!“ и не ще да влезе даже.

  7. pierrot Says:

    Забравих …

    Весели празници 🙂


Вашият коментар

