Фрустрация и мотивация

април 17, 2008

Научихме за термина „фрустрация“ в часовете по психология в гимназията. Тогава толкова се впечатлихме от думата, че веднага влезе в гимназизлния slang – ‘не се фрустрирай’ замести ‘споко’ за известно време.

Вчера бях фрустриран. Историята:

Още преди Коледа мярнах някаква промоция на Sky Europe за намаление на самолетните билети до Прага по случай пражкия маратон. Хареса ми идеята за маратон, а се оказа, че има и корпоративна щафета 3х10 + 1х12.195, навих колеги и сформирахме отбор. Преди около месец запознахме шефовете с идеята и им поискахме спонсориране. Далаверата: ние бягаме с брандирани фланелки и допринасяме за вселенската популярност на нашата компания, а те ни плащат участието, транспорта и настаняването. Fair enough. Получихмне първоначално одобрение. Вчера обаче решихме да подсетим шефовете, че не остава много време и вече трябва да се действа с резервации и т.н. и получихме отказ. Реакцията на хората около мен е общо-взето ‘вие да не вярвахте, че ще ви мине номера’.

Аз някак си вярвах. Да не говорим, че тренирам. Вчера бях фрустриран и толкова ме беше яд, че исках да ходя на маратона и да бягам с фланелка на някой конкурент или пък да си избера моя си кауза, примерно ‘Free Tibet’, ‘Boycott Beijing 2008’ или ‘Аз обичам Нина’.

Днес все още ме е яд, но ядът ми се е превърнал в мотивация. Реших да се подготвя за цял маратон. (Завиждам благородно на Еленко). Тъкмо имам време за софийския, атинския или истанбулския маратон. И ще разчитам единствено на себе си. И ще нося фланелка ‘I сърце Nina’

3 Коментари “Фрустрация и мотивация”

  1. TIA MIA Says:

    бихте ли ми дали малко инфо за маратона в софия?Кога е ?

  2. grigorweblog Says:

    Софийският маратон се провежда някъде във втората половина на октомври и е особено жалко мероприятие в сравнение с другите цитирани по-горе събития. Много добро описание има тук: http://shorti.maquett.com/?p=6

  3. TIA MIA Says:

    Жалко наистина!Благодаря все пак!


Вашият коментар

