Правила за поведение

април 10, 2008

Общо взето знам някакви правила за поведение в асансьор – поздравяваш, не се докосваш в другите, задържаш врата и т.н.
Какво по дяволите правиш, ако в асансьора връхлети разплакана жена?!

11 Коментари “Правила за поведение”

  1. Надя Says:

    кофти ситуация …

    понеже нямаш време да я успокояваш. Предполага се, че ще се возите заедно максимум минута, по-добре ще е да се направиш, че не виждаш сълзите…


  2. Според мен културно би било да попиташ „добре ли сте“, но човек с капка здрав разум би игнорирал събитието.

  3. grigorweblog Says:

    @Надя: Какви сълзи, тя ревеше на глас и чак хълцаше.
    @Веселин: Съгласен съм с теб. Всъщност така и направих. И за „добре ли сте“ си помислих, ама си дадох сметка, че знам отговора и че повече нищо не мога да кажа и направя.

  4. apieceofme Says:

    И аз си мисля, че по-добре да се престориш, че не ги виждаш… Освен ако нямаш много време след това при желание да ти сподели болката 🙂


  5. И на мен ми се е случвало веднъж – извадих пакет хартиени кърпички и ги подадох мълчаливо. Девойката ги взе без да каже дума. И почти изведнъж спря да плаче.

  6. pierrot Says:

    По принцип най-правилното е да кажеш не точно „Добре ли сте?“, а „Мога ли да ви помогна?“ и като Антония да подадеш кърпичките. Добрият жест от непознат е много важен. А пък ако тя поиска разговор ще си каже…
    Но си е кофти ситуация, както и да я погледнеш…

  7. sofiasproblems Says:

    Един мил жест на загриженост никога не е излишен! 🙂 За съжаление в нашето общество е отдавна не се наблюдава човешко отношение!

  8. grigorweblog Says:

    Изненадан съм колко много коментари събра този казус. Предполагам, че е правилно да направиш някакъв мил жест като Антония или както предлага pierrot. Аз лично обаче трудно бих превъзмогнал себе си, за да го направя. Не мисля, че е липса на човешко отношение (sofiasproblems), a по-скоро се дължи на дистанцията, която обичам да спазвам. apieceofme е права по практическата част, защото не е ясно какво ще ти се стовари след изразяване на загриженост и колко време, нерви и проблеми ще ти коства.
    Погледнато с английско чувство за хумор – аз съм си спазил асансьорната етика, а тя не е:)


  9. Това с кърпичките е много умно, ще го запомня.

  10. arhivatora Says:

    аз бих я прегърнал и потупал по рамото, а най-вероятно ще се разрева с нея

  11. grigorweblog Says:

    @arhivatora: Би могъл да и кажеш два лафа на врачански – сигурно ще се засмее:)


Вашият коментар

