Re: Инфокалипсис

април 7, 2008

Взема да ми става навик да пускам rе-та Антония. В случая става дума за ремонт. Чета аз нейните проблеми, откривам, че са като моите и ми хрумна да направя една база данни с наученото покрай ремонта, който до момента е по-скоро разрушил апартамента ни и тепърва ще го превежда във вид, удобен за живеене. Така или иначе аз и Нина инвестирахме доста време в ходене по магазини, стройката и общуване с майстори.

Ето я the базата до момента*:

  • не можеш да живееш в къщата, където се прави прави сериозен ремонт
  • къртенето вдига адски много прах
  • плочки има от 10 до 1000 лева квадрата. Разнообразието е главозамайващо, сроковете за доставка – също.
  • Сроковете за доставка обикновено не се спазват
  • Качеството на плочките е свързано с правилността на страни и ръбове. Калибрираният гранитогрес е рязан с лазер и може да се нарежда с минимална фуга, обаче пък се троши при слягане на сграда
  • Новите сгради се слягали и съхнели, затова не им се лепят тапети и не им се реди паркет.
  • Качеството на паркета се отнася до окраската, а не до сглобката. От 1 към 4 качество се появяват чворчета, беловини, очички и други интересни термини. На мен по-шарено ми е по-интересно.
  • Паркет може да се реди, може да се лепи към замазка, както и нут-перо, което най-вероятно е лепене на сглобката.

Следете категорията The базата.

*Disclaimer: Тези неща съм ги научил от опит или от някой майстор. При майсторите винаги има някаква условност, така че гаранции не давам:)

5 Коментари “Re: Инфокалипсис”


  1. Имам малко предимство: брат ми е в строителния бизнес и ми дава надеждна информация 🙂 За съжаление хич го няма по довършителните и разкрасителните работи, та се налага да се боря сама.

    Две подробности към списъка ти да добавя:

    1) Ако се нанасяш в новопостроена сграда – наеми (или направо си купи) осушител или там както се казваше машинката, дето отстранява влагата от стените и пода. Иначе има доста голям шанс да избие влага и през латекса даже. А мухълът е страшна напаст.

    2) Ако стилът на жилището ти позволява – можеш да си вземеш и четвърто качество паркет. С подходяща обработка дефектите стават ефект. Харесах дъбовия паркет на Форест Трейд. Най-чворестият (т.е. най-евтиният) го водят „рустик“ и го обработват специални вакси за цвят и за влагоустойчивост. Получава се много красиво. За съжаление ние сме в светъл contemporary стил и подобен под няма да ни отива ама хич.

    А за циментовия прах, който се вдига при къртене… не знам, този кошмар ще ме преследва с години. Изсуши ми кожата, съсипа ми косата, напълни ми дробовете, прецаках половината си обувки, както и бая дрехи… Да знаех, че е такава мизерия – хич нямаше да се вържа на идеята да се подменя замазката на пода.


    • Форест трейд е поредната българска фирма, за която некачествената работа и некоректно отношение към клиентите явно е ежедневие, и която открито демонстрира, че клиента е безсилен и по никакъв начин не може да защити правата си.
      Ако по стечение на обстоятелствата попаднете на Форест Трейд, тази информация ще Ви спести месеци негативни емоции и евентуални финансови загуби.
      http://misunderstoodbg.blogspot.bg/2016/02/blog-post.html

  2. ivan Says:

    Паркета на форест трейд не става за нищо. Дори и най-евтиният е пълен боклук. Извинявам се за езика, но просто нямам думи за тези хора. Опитват се да продават некачествени продукти на високи цени и лъжат хората. Дано никой не им се връзва повече.


  3. Прави те.Няма как да се живее в къща, в която точно тогава се прави ремонт, а ако той е основен, то е желателно да отидете някъде другата.Поне една от причините поради, които аз бих отишла е, че не искам да гледам как се разрушава и дупчи навсякъде.Важно е да знаем какво викаме да се получи и да гледаме крайният резултат в нашите очи.Има много марки, които предлагат високо качество, само трябва да попаднем на тях.


Вашият коментар

