Кеш

април 1, 2008

Внедряваме една система един път и стигаме до въвеждане на начините на плащане и търговският директор гордо се изцепва, че той признавал само три вида плащане – кеш, на ръка и в брой.

Харесвам „Пикадили“, но днес се издразних от един надпис на информационното гише (където продават и билети), който гласеше, че на това гише се плаща само в брой и карти не се приемат. Ключовите думички бяха почернени и подчертани. Аз това го знаех, защото вече няколко пъти съм пробвал да плащам с карта и са ми казвали, че не става, но се издразних от надписа. Не може цял свят да върви към електронни разплащания, а ти гордо да заявяваш, че отказваш карти. Всъщност може, но не трябва. Картинката се довършва от двайсетте каси с терминали в същия обект на метри от гишето.

Когато ми се е случвало преди години да не мога да платя, защото не приемат карти, някак си съм се чувствал глупаво и виновно. Сега обаче картите са все по-полулярни, аз не се чувствам виновно, а съжалително си мисля за собственика на магазина като за поредния дребен селски тарикат, който признава само трите метода на плащане – кеш, на ръка и в брой.

4 Коментари “Кеш”


  1. Днес пишеш по теми, дето са ни стряскали май едновременно 🙂 Сутринта предположих, че Франке няма да имат терминал на щанда си на Стройко, занесох се до офиса им, за да платя кухненското оборудване, и бях поздравена с новината, че „Ами за съжаление приемаме само кеш“. Не знам, не знам..

  2. grigorweblog Says:

    Ще пораснат някой ден.
    Може би…

  3. kanew Says:

    Трябва да има закон- плащане в кеш не повече х лева. Това х не трябва да е повече от 1000 лв.

  4. grigorweblog Says:

    Мен ако питаш, трябва да има закон, че при регистрация по ДДС всяко юридическо лице е длъжно да инсталира и терминал.


Вашият коментар

