Re: От малки

март 24, 2008

Гледам постинга „От малки“ от Антония и пак се сещам, че трябва да потърсим училище на Гея. Колкото на въпроса, дали знаем, че има изпити за първи клас – да, знаем. Има изпити и за детска градина.

Едно от малкото издевателства, които сме извършвали над Гея, беше да я подготвяме за изпит в детска градина в Италианския лицей. Имаше си и учебник за подготовка. Къде ни е бил акъла, не знам. Всъщност най-доброто, което лицеят би могъл да предложи на деца на тази възраст, са огромните поляни и площадки. Записахме я в друга „елитна“ детска градина, която беше в района, където живеехме по това време. Гея беше две години в групата на най-„елитните“ учителки. Две години и даваха ролята на снежинка в представленията(без думи, въпреки че тя знаеше цялата пиеса наизуст), докато децата на родителите връзкари се уреждаха като Снежанки. Тази година я преместихме в друга група, водена от едни лелки. Аз бях доста скептичен, но на последното тържество Гея имаше 3 стихчета и беше солистка в една песен. Както всички останали деца в групата. Междувременно си сменихме жилището и офисите по два пъти и градината в момента не е на много удобно място.

Изводите за мен са, че за детска градина и начално училище местоположението е с много висок приоритет. „Елитността“ е пренебрежима, стига училището да се води поне за „нормално“. 

5 Коментари “Re: От малки”

  1. LeeAnn Says:

    По принцип не обичам да давам линкове като коментар, но съм писала обстойно по темата и ми се струва, че ще ти бъде интересно.

    http://www.leeneeann.info/blog/?p=307

  2. grigorweblog Says:

    10х, беше ми полезно. Май сме на един акъл:)

  3. LeeAnn Says:

    Абсолютно! Но при мен „приложимостта“ вече е проверена 😉 – децата ми са по-големи 🙂 😉

  4. hazel Says:

    Абсолютно съгласна. Location, location, and location са трите важни неща за избора на училище.
    Нашето училище е до блока и случихме на изключителна учителка. Дъщеря ми я обожава, обича да ходи на училище и, доколкото мога да преценя, се развива добре.
    Да добавя, че според мен учебниците им са малоумни, но това вече е друга тема.


  5. Точно това ми хрумна и на мен, след като прочетох поста- в каквото и училище да изпратите детето си, то ще учи от идиотски учебници, по идиотски схеми и системи.

    Когато човек завърши гимназия, той си е направо неподготвен за живота. Той нищо не знае като хората и нищо не може. Това е направо ужасно!


Вашият коментар

