Място за всеки

март 6, 2008

… и всеки на мястото си!

Един ден, бях в 11 клас, Хараламбиев ми каза, че младежкия дом организирал някакво шоу и да отида да участвам, защото те ни давали сцена за китарните концерти, редно било ние да ги подкрепим в техните начинания. Шоуто било за намиране на таланти – всеки си демонстрира таланта, а после трябва да прави неща, които са показали другите. На мен тогава дай ми сцена. Заведох гаджето ми да ме гледа, а тя взе приятелка.

Шоуто се оказа на „известния варненски паркетен лъв“ Кирил Аспарухов и освен участниците и техните познати нямаше друга публика и слава богу. А участниците бяхме събрани от кол и въже – аз с класическа китара, група брейкъри в ранен тийн, един доста известен варненски певец, трупал опит по пиано барове, и мъжка танцова група под ръководството на Кирил Аспарухов.

Куриозното беше, че мъжката танцова група се оказа група стриптийзьори. Единият награби приятелката на гаджето ми (доста скромно момиче). В последствие ходиха известно време, което трябва доста да е качило акциите и в училище.

Смешното дотук, после започна тъжното. Изсвирих си аз бароковата пиеска пред брейкърчетата и стрийптизьорите и ме накараха да пея класическа ария и да танцувам фламенко. Стана голям резил.

Често се сещам за тази история и с времето ми е по-смешна, отколкото срамна. Сетих се за нея и напоследък, слушайки жалките опити на участниците в „Music Idol“. Хора, знайте си мястото, моля ви!

Вашият коментар

