Ново начало

февруари 5, 2008

Това е продължение на блога grigor.blog.com, който щеше да продължи на blogspot, но бурните протести на Антония бяха толкова трогателни, че как да не мина на wordpress. Това прехвърляне от платформа на платформа е окончателно (за момента:)). Моля да си актуализирате връзки и четци. Старите публикации си остават на grigor.blog.com.

 P.S. Антония, дано WordPress да си струва.

15 Коментари “Ново начало”

  1. tisho Says:

    Я да напиша аз един коментар, че google reader-a ми нещо се бърка и не ще да намери comments feed-a.


  2. Честито ново място! Аз ако нямах собствен WordPress – тук щях да си направя блогА, честна дума 🙂

    ПС: Много си мил 🙂

  3. Totto Says:

    Btw, Антония постави на преден план това, че в Blogspot няма как да проследиш коментарите към пост – всъщност всеки пост там и rss абонамент за коментарите.
    Но няма лошо 🙂 Успех!

  4. grigorweblog Says:

    Хм, това е просто софтуер. Вярно, има повече възможности от други платформи, но аз се питам дали са ми необходими. Btw продължавам да не намирам къде и как да напиша, че блога е под CC. Боря се и с премахване на одобрението на коментарите. Тишо, comments feed-a може да не е бачкал, защото няма коментари например:)


  5. Аз лично идея си нямам къде е RSS-то за коментарите на блогспот, честно. А не е като да не чета някой и друг блог, използващ тази платформа. Навремето и регистрация си направих, за да разуча врага отвътре 🙂

    Одобряването на коментари тук би трябвало да се регулира от Настройки –> Дискусия. А текстът за CC… не мога да се сетя как ще стане. Защото май нямаш право да пипаш в настройките на темата, нали? Да го напишеш в About инфото си например?

  6. Daggerstab Says:

    Поле за CC? „Изглед“ » „Джаджи“ (тъпо е, но не съм го измислил аз) – оттук се променя какво се показва в страничната лента. Добавяш поленцето „Текст 1“, щракваш бутона за редактиране и вкарваш кода за CC.

  7. grigorweblog Says:

    Антония, Daggerstab: 10x за помощта. Това с „Текст 1“ го бях видял, но не знаех, че мога да забия HTML там. Коментарите също вече не се модерират.

  8. Longanlon Says:

    Поздравления за преместването 🙂 Няма да съжаляваш за избора на платформа – май само моята е по-добра от тази 🙂

    Ако на старата намериш как да си експортнеш постовете, може да ги импортнеш тука и постепенно гугъл ще си ги индексира.

  9. grigorweblog Says:

    То експорт има, ама не съм пробвал дали тук има подходящ импорт – ще пробвам.

  10. беров Says:

    ми, ай ти четита нова къща…бло(к)г, де 😉

  11. Надя Says:

    Поздравления за прехода към wordpress 🙂 много добро решение!

  12. grigorweblog Says:

    Антония, Longanlon, Надя: Top 5 blogging platforms: http://www.pcworld.com/article/id,128620-page,1/article.html – На първо място е Blogger, на второ – WordPress, Bloghub никакъв го няма.
    Wordpress е хубава платформа. Сега разбирам защо толкова плюхте по blog.com.
    Longanlon: google reader-a ми много отдавна не е доставял твой фийд.


  13. Всъщност трябва да призная, че е въпрос на вкус 🙂

  14. Longanlon Says:

    Не знам за гугъл рийдъра ти, адресът ми за фийдове е тоя:
    http://longanlon.bloghub.org/feed/

  15. pierrot Says:

    успех и на новото място и от мен! определено изглежда по – добре…


Вашият коментар

